دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر بد نیست
جذاب وعالی
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا ازمذاکرات هسته ای راضی هستیدیانه؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هرچی بخواهی و آدرس taha1367.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


.

آمار مطالب

کل مطالب : 84
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 115
بازدید سال : 141
بازدید کلی : 15663
دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر بد نیست

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر بد نیست

و پس از مدت ها سکوت اینبار علی پشیتاز و سمیر با آهنگ بد نیست همراه با متن ترانه و لینک مستقیم و کیفیت عالی از تاپ موزیک

آهنگ و ترانه : سمیر | تنظیم و میکس و مستر : امیر عرشیا

ترانه و شعر آهنگ بعد تو علی پیشتاز
شاید الان نباید بیش از حد باشیم احساسی ولی میخوام واسه آخرین بار رو به روم وایسی
چی دور چشماتو نم میکنه تو که میدونی اشکات دیوونم میکنه
باور کن دست من نیست واسه من میرم اینو بعد میفهمی
مشتتو سفت کن غورت بده بغضتو وانمود کن بیرحمی
میدونم دلت بد بودنو بلد نیست
ولی بدون من دنیا که انقدر که فک میکنی بد نیست
بد نیست من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من بد نیست
من برم از دلت بذار بگن بهت دیدی مرد نیست
رفتو تنهات گذاشت به فکر فردا باش ولی تو فرداهات باور نکن اگه گفتن دوست نداشت
تکست آهنگ بعد تو علی پیشتاز
سعی کن باشی آرومتر من هنوز اینجا رو به روتم
تو اشکات پاکن مثه بارونن نمیرم تا نیاد بارون بند
به چیم دلخوشی من آخر خطم تو چی
مثه اولا کله شقی فک میکنی درست میشه حتی وقتی
توی چشمات میخونم زجر کشیدنو خسته نشدی انقدر بخشیدی منو
تو خام دل پاکت شدی چرا هیچی نمیگی چرا ساکت شدی
نریز تو خودت بریز رو سر من احمق که کردم مریضو خلت
ازم تو مخت یه بت ساختیو خیلی عزیزه بتت دیدی میشکنه چه راحت الان منمو یه ساکم
ببین از عمرمون سه سال رفت رو این رابطه نمیشه حساب کرد
بد نیست من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من بد نیست
من برم از دلت بذار بگن بهت دیدی مرد نیست
بد نیست بد نیست بد نیست
من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من دیدی بد نیست
من باشم دور تا تو بسازی دنیاتو بی من دیدی بد نیست



تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: دانلودآهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود